We make changes to succeed

Säger det igen så att alla förstår, har minnet som en guldfisk!
Men iaf så blir inflyttningen redan nästa helg, så mycket händer dessa två veckor och genom att jag är ensam en vecka from imorn så kommer det att bli mycket att göra för lilla mig. Men det kommer nog att gå bara finemang :) orkar heller inte lägga upp nå bilder förns rummen är helt klara.

Sedan fick jag ett återfall och startade upp min facebook igen, kände mig så osocial. Utöver det så har jag sagt upp mig från mitt nuvarande jobb på Avis för att börja på mitt nya nästa vecka. Så inom en snar framtid kan ni se mig på vägarna igen, men i en ny bil, inte gul denna gång :) Dock kommer jag att sakna den lilla gula och folket där, men man måste ju göra det som är bäst för en själv! Så går från tre jobb till två för att hinna med min vardag.

Nu början klockan göra sitt och den fortsätter även imorn att ticka då man måsta stiga upp.
Natti natt, puss o krams

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: Maria

Haha, eller hur! Förstår att den bara kostar 10 kr.:P

2012-01-18 @ 22:20:22
URL: http://melodyrain.blogg.se/
Postat av: ida

vad blir det nu för nytt jobb? :P

2012-01-19 @ 20:33:38
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej haru taxi kortet? :P

2012-01-25 @ 16:46:29
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev de förra ^^ Jadu, det är svårt när ingen hör av sig till varandra... :P /ida

2012-01-25 @ 16:47:09

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0