När man inget har att göra, fixar man så att man har nå att göra

I väntan på att kaoset skall bryta sig ut så sitter jag här och släpper på tankarna.
Under dom senaste dagarna har jag hunnit börja på mitt nya jobb, dödat min bil, fått min lilla blå tillbaka till livet, anmält mig till en kurs så jag har nån utbildning efter gymnasiet, packat lådor, fått mer pengar än väntat och allmänt förberett mig inför flytten som är imorgon. Det mesta är i ordning och färdigt, eller egentligen långt ifrån färdigt ^^ Men vi kan flytta in!

Nu skall bara de sista packas sen bär det äntligen iväg till huset. Tur jag jobbar så karln får göra de mesta ;)

puss o krams

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: Anna

På mobackes trädgårdscenter här i bollnäs:) Älskar ugglor jag med:)

2012-02-10 @ 10:29:34
URL: http://annanilssson.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0