Ibland finns det inget annat att göra.

Hade en mindre händelserik dag idag. Steg upp, åt, skottade och snörde mig i en behövlig dusch. Men efter det hade jag inte så mycket annat för mig än att leka med håret och ja, så här blev det iaf:

 

Var även tvungen att tanka min lilla bensinsnåla blå prick och det sved när den rymmer 70L + moms... Men nu dröjer det länge till nästa gång! ^^ Även kyl och frys var tvunget att fyllas och det blev en stor vecko handling, även den sved. Men äta bör man..

 

Men sedan blev det ett besök i Renträsk och nu sitter jag här och trycker i mig chips ist för att följa med ut på krogen. Ja, jag är nog gammal av mig, men ack så mycket bättre jag kommer att må imorn än dom ;) Har nog blivit äldre än ja trodde.

 

puss o gonatt hälsar Mullemeck

 


Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0