Att inte visa det man står för är som att ljuga för sig själv

Jag tycker det är fegt att inte kunna se sanningen i vitögat. Jag tycker det är fegt att inte stå för sina egna handlingar. Jag tycker det är fegt att inte erkänna det alla redan vet. Jag tycker det är fegt att inte städa upp sina egna misstag.
Jag är inte feg, jag är bara mindre modig.


Jag har alltid undrat över hur saker och ting hade vart om jag hade vart lite smartare, lite populärare, lite snyggare och lite roligare.... Men nu är jag bara smart, populär, snygg och rolig! Och det får jag helt enkelt leva med.

Ne, men helt seriöst så ser det inte så ljust ut för mig på jobbfronten. Hade arbetsplatsmöte idag och som jag såg det så var det bara jag som satt risigt till. Så ut på arbetssökarmarknaden igen! Wihoo.. Lämnar det åt ödet och stickar mina vantar ist :)

puss o krams

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0