Ett samtal bort

Har uppdaterat lite väl dåligt på sistone, men det bevisar bara att jag har annat att göra än att sitta här :)

Har för visso inte tid att sittta här nu heller, men det börjar bli lite tråkigt här i växeln när ingen ringer. Jepp, har hittat mig ett extraknäck...varje lördag...hela december.. Men pengar är alltid gott!! ( säger inte vars jag är för att jag inte vill att det ska ringa nån;) )
Funderar även på ett jobb på morron, men vet inte om jag skulle vara en trevlig människa om jag har ett heltidsjobb, ett kvällsjobb och ett morronjobb. Mja, vi får se vad det blir :)

puss o gonatt ni som ska sova, jag finns iaf här om ni vill nå ;)

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0