Vi har alla vår favorit

Jag har ett nytt favoritprogram, och jag har inte många. Världens bästa hotell! Sjukt roliga typer ^^


Men för att tala om något helt annat.  Jag har upptäckt att jag kan äta.
Jag äter hela tiden varje dag, det är mycket och det är lite, det är ofta och det är sällan. Men mest ofta. Trycker i mig de ena efter de andra, letar efter mer och gör något tilltugg till det. Ja, jag äter tamefan jämt! Om jag hade vart normal så hade jag inte suttit här med mina femtio kilo, dom hade vart många fler. Men jag är ju inte normal, och det är jag nöjd över! Det enda som oroar mig nu är att detta kommer att komma ikapp mig en vacker dag, det måste det väl göra?
Men jag får ta hand om det sen när det kommer^^


Men nu ska ja trycka i mig lite kladdkaka!
Krams

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0