Vi behöver pengar för att skapa glädje

Jag försöker hålla mig från allt handlande som det bara går. Så fort jag får erbjudanden på mail kastas dom, i brevlådan så kastas dom. Ser jag något så tittar jag åt ett annat håll, vill ja ha något tänker jag om.

Det är nu jag måste börja tänka om, om jag bara hade gjort det för några månader sen så hade jag haft de bra nu. Men jag är ju inte känd för att vara smart och snabbtänkt, men nån gång går det upp ett ljus för mig!
Nu återstår bara att pengarna ska rulla in så jag kan spara dom ;)

Krams

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: ida

ja de kanske är bäst så du slipper vara sjuk :) haha okej ja de hoppas jag, hoppas ni får en trevlig date ;) jo man måst ju för att kunna leva ^^

2011-03-31 @ 19:55:36
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0