Varför hålla fingrarna från kakburken när man kan banta sen?

Har märkt att jag inte kan hålla fingrarna borta från kakfatet, kan inte hålla känslorna i styr. Jag måste helt enkelt göra det som jag tycker är så fruktansvärt roligt!

Måste erkänna att det verkligen inte är roligt att diska om allt man äger för tredje gången! Och denna gång utan diskmaskin... Men det är värt vart enda borsttag, varenda putsning. Nu har jag (nästan) äntligen flyttat helt! Nu kan jag även börja baka nu när jag har mina bakgrejer här :D

Ska väl återgå till diskningen och sedan dö i sängen. Orkar helt enkelt inte ta alla kartonger idag, sparar lite dagsgöra till imorn ;P

Krams

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0