Vänd livet till det bättre

Jag har insett att om man vill stanna med mig, vill stå vid mina sida, hålla min hand osv. så måste man ha tålamod. Men främst inga förhoppningar. Jag har beslutsångest med allt, och jag har inte riktigt koll på vad jag vill riktigt. Promise me you won´t fall in love with me. Det enda jag vet just nu är att jag trivs med det jag har och är glad att jag har valt en annan väg i min livsresa.

Det är väl nu det nya livet börjar? Som man brukar säga..
När man gör en helt ny vändning i livet är väl en nystart på livet?  Jag tror att jag börjar på riktigt nu :) Och det bästa med allt är att jag får hit resten av mina grejer imorn! Vill tacka ödmjukast till den snälle mannen som frivilligt kör hit allt :)

Krams på mannen med mitt liv

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0