Att erkänna att man ljuger är vägen till sanningen

I´m so wrong in all the right ways..

Ibland gör jag allt så fel för att få allt så rätt. Jag måste välja dåliga vägar för att komma till det bättre, jag måste göra felaktiga saker för att verka så bra. Jag lurar mig själv till sanningen, jag ljuger för att föreställa någon annan.
Men trots allt det så är detta den jag är och med det så är jag ingen annan än mig själv. På så sätt kan det inte stämma att jag lurar och bedrar, ljuger och beter mig fel. För man ska väl alltid vara sig själv trots vad andra säger?
Det är ju inte så att jag är den värsta personen på jorden och alla gör vi ju fel ibland, så jag tycker jag är en rätt skaplig person som enbart lever ut sitt liv ^^



Krams på lilla mig

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: Anonym

Va gärna med i tävlingen på min blogg i sammarbete med Josie Stevens. Priset man kan vinna är rosa/röda rosetter som Josie har gjort http://mandakeyzi.blogg.se/2011/march/tavling.html#comment pusspuss

2011-03-10 @ 08:03:15

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0