Thrue time we change

Medans jag tog tag i disken slog en tanke mig: jag kan inte längre skriva. Jag har riktigt tappat den röda tråden, den spännande handligen. Det jag skriver nu för tiden är bara, ja, dynga. Det är tråkigt och helt ointressant. Jag kanske bara ska skriva när jag verkligen har något spännande att berätta? Men det är ju inte så jag jobbar. Jag skriver alltid när jag känner för det, vad det än handlar om.

Så... Jag fortsätter i samma bana som jag är på nu och ser vars det leder ^^

Krams

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: denise

tycker om vad du än skriver :) alltid lika roligt att läsa :)

2011-03-20 @ 23:04:53
URL: http://dmortsell.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0