Ta tag i det som du anser viktigt

Nu tog jag tjuren vid hornen (kanske inte riktigt, men så kändes det för mig) och berättade för min "chef" att jag söker nytt jobb. Han tog det väl inte så hårt, men tyckte jag hade fel syn på telefonförsäljare ^^
Men det som vart så lustigt just nu är att insåg just att jag inte riktigt vet vem som är min chef... tror det är killen som är pappaledig just nu... eller kan det ha vart kille jag prata med idag? Ajja, inget allvarligt problem, bara allt löser sig i slutändan så är ja nöjd :)

Men just för tillfället sitter jag och ser lyxfällan och jag måste säga att kvinnan med pengaproblem har mer problem än så. Vilken tvättäkta blondin! Men men, det är hennes bekymmer, jag har mina egna att ta hand om. Tex att jag är sjukt godissugen, men försöker hålla mig från att fara och köpa. Troligtvis håller jag mig ifrån det, det är mörkt ute och mitt busskort är tomt ^^


Nu skall ja busa med min man och äta kladdkaka!! (den tar fan i mig aldrig slut!)

Krams

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0