Praktiska saker är inte alltid så praktiska

Anlänt till Arvids. Nu väntas mys efter en tung, men kanon dag!
Kan säga så här om resväskor: Det är ju ett stort plus att ha en väska med hjul, det rullar som på lättare. Men att mötas av två decci snö när man ska fara var dock ingen höjdare! Jag rullade inte väskan, jag drog den och hade med mig en hel snöhög innan jag var framme vid hållplatsen (det är inte långt för er som vill veta) och självklart har dom ju plogat igen den lilla kuren, men in plumsa jag som alla andra och inväntade bussen.
Sedan var det ju roligt att det var slask och snö hela vägen från vassaplan till jobbet.. Jag var lite blöt om fötterna, hade ont i armarna efter att ha slitit väskan mestadels hela vägen. Hissen var min räddare för dagen!

Men jag är framme och det känns skönt att vara på välkända gator. Men saknar min man som alltid välkomnar mig hem (här var det dötthus). Men vi ses på söndag, you will make it!

Krams

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0