Pengar köper lycka, men det är ingen lyx

And finally it´s gone!
For ever I hope.

Vem har sagt att man måste vara rik för att leva lyxigt?
Jag har ett "eget" (lånat) hem, jag har ett jobb, jag har min älskade katt, jag har vänner, jag har min familj, jag har mitt liv och hälsan i behåll, eller något så när.
Det kallar jag iaf för lyx!

Sånt som att ha råd med allt i världen och kunna göra exakt vad man vill är bara en bonus som man förtjänar när man gjort något gott i livet :)

Krams på mitt lyxliv

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: denise

Jodu miriam snart så, snart så :D nu är det sista veckan så snart smäller det och jag är en riktig träarbetar ;)

2011-03-21 @ 22:33:35
URL: http://dmortsell.blogg.se/
Postat av: denise

Men tack ;) jag är så stolt över dig med! du ha ju jobb och ett boende redan till skillnad från mig ;D

2011-03-21 @ 22:42:53
URL: http://dmortsell.blogg.se/
Postat av: en jätteglad tjej som du känner. hon bor på axtorpsvägen 40 :)

jag kan berätt vad lyx är. lyx är att få tillbaka jättemycke pengar på skatten!! :)

2011-03-22 @ 12:55:25

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0