Man ska aldrig säga aldrig

Jag har aldrig förstått mig på det här med att heja på ett lag som egentligen inte har nått med att göra med en själv. Tex nu Luleå-Skellefteå matchen, vad skulle hända om vårat favoritlag inte vann? Troligtvis ingenting! :)
Ändå väljer vi att trackasera varandra (trots att ingen av oss ens spelar i något av lagen) och bli vansinniga när det inte går som vi tänkt, vi lär våra barn svordommar (ja pappa, det var du som lärde mig;) ), men det bästa av allt: vi blir otroligt lyckliga  när "vårt" lag vinnar!.. Är det skadeglädje eller ren och kär lycka?



Nu ska jag inte säga att jag aldrig kommer att hålla på ett lag, det kan lätt hända framöver. Är det nått jag har lärt mig så är det: man ska aldrig säga aldrig! Jag har slutat överraskas över vad livet har att erbjuda, det är ju bara för härligt! Och man vet ju aldrig vad som händer senare, därför säger jag aldrig aldrig nå mer ^^

Krams på de sportfreaks som finns runt om i landet!

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0