Ibland vet man bara inte vad man ska säga

Den där listan orkar jag inte göra längre helt enkelt. Så den skrotar vi :)

Kan berätta lite snabbt om gårdagen: Jag vaknade, kände lugnet, tänkte dra mig en stund och mysa med katten när jag plötsligt fick för mig för att kolla på telefonen. Det tog ett tag, jag stirrade en stund tills jag insåg att min buss går om 20 minuter! Ja, alla klockor förutom väckarklockan hade jag kommit ihåg att ställa fram en timme. Paniken var fullständig!
Och som jag alltid har gjort när jag insett att jag försovit mig så hoppade jag in i duschen. Men det som överraskade mig mest under hela den morronen var att jag hann göra mig klar på 30 min och blev bara 5min sen till jobbet ^^ Ibland lyckas jag bra! Men för att börja dagen sådär bra resulterade bara i att dagen skulle fortsätta i den stilen ;P

Idag var det egentligen sämre. Kom iofs i tid till jobbet, men gick hem desto tidigare. Hur kan jag vara sjuk igen?! Inte för att jag riktigt friskna till ordentligt sen sist, men nu är det värre än då. Vaknade med en tok svullen hals och kunde knappt andas, sen var en sån där skön hosta där och störde. Mår illa och vill bara krypa ner i graven.. ibland undrar jag om jag är en man innerst inne när jag klagar så här mycket över en förkylning(?)

Blir nog hemma resten av veckan så jag verkligen frisknar till, kan ju alltid hoppas. Sen så måste jag vara frisk till helgen ;)

Krams på min underbart fantastiska immunförsvar!...

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: ida

inge bra att du är sjuk hela tiden :( vad händer till helgen? :)

2011-03-30 @ 14:43:31
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/
Postat av: ida

ja de kanske är nå virus eller nått som inte ger med sig ;) ooh va trevligt ;) who's the guy? ;) det blir jobb för hela slanten.. :)

2011-03-30 @ 21:25:22
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0