Ibland måste man sitta still för att se det som rör sig

Jag trodde inte att det var möjligt igen, men tror att det har hänt igen. En skön känsla, men undrar om jag försöker nå det onårbara...

Jag vill inte vara sjuk, nu har ja börja må illa också. Först hosta och vanlig förkylning, sen kom huvudvärken och nu mår ja bara piss. Detta har inte jag råd med!! Men får väl hoppas jag är på benen snart, måste verkligen få i ordning här "hemma", står ju fortfarande oupplockade lådor och så kom det hit ännu mer saker igår, tack pojkar för hjälpen!! Självfallet att jag kan stryka era skjortor nu när ja har strykbrädan här ^^

Vill även baka, men om man ska baka behövs ingredienser och då måste man handla. Och jag orkar inte handla idag, får se om jag orkar följa Frida imorn på Coop, behöver verkligen handla om ja ska äta nå denna vecka.

Nu ska jag bara mysa ner mig i soffan, om jag inte sätter igång med att städa ist för att tycka synd om mig själv!
Krams

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0