Ibland får man unna sig saker i den stressade vardagen

Har ätit en efterlängtad semla och jag tror banne mig att jag ska trycka i mig en till! Sedan är det mycket disk kvar att ta tag i... Måste få klart allt innan fredag så att jag inte kommer hem efter helgen med en massa disk, inte uppskattat!
Men snälle Anders kom och hämtade två resväskor som skall tillbaka till mor och far, så nu fick jag lite mer plats att fylla med andra grejer ^^ Sedan får man ju även snåla skjuts av denne snälle karl på söndag så jag slipper buss! Dock är dom ju så otrevliga att fara redan på torsdag ist för på fredag då jag ska fara, men jag får väl helt enkelt finna mig i att det är så. ^^

Men nu ska ja ta tag i livet och göra klart, äta en semla och sedan dö i sängen.
Krams

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0