Ibland behöver man två för att veta att man bara behöver en

Hade tidigare idag två katter. En var levande och en var död, en var busig och en låg mest som en hårboll på golvet. En var mjuk och len, den andre var mest som en tovig hårboll. Ja, min katt lossar mycket hår och efter en mycket extrem kammning så hade jag därmed två katter, en levande och en död. 

Har även insett att min katt är inte tillräckligt trög för att vara en hund. Han fattar helt enkelt inte när han ska hämta råttan så jag kan nå den, för att sedan kasta apport. Nästan hund, men inte riktigt.

Sedan har en handyman vart "hemma" hos mig ;) Jag ringde, han kom förbi. Enkelt. Men han kom inte för min skull, han kom för att fixa toan.. han var heller inte söt, runt 40... Detta var inte mina drömmars handyman!
Men han fixade toan och jag är nöjd.

Nu är det sleepover med Frida som inte får sova hos sig själv. Natti natt!
Krams

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0