För att vara oplanerad så har jag det rätt planerat.

Vrid, slicka, doppa...

Fick höra dålig planering idag, och det kanske just de det var. Fick sprängade huvudvärk innan lunch, tänkte att det kanske går över när jag fått äta och vila huvet från telefonen ett tag, icket! Men iaf så bjöds det på semla på jobbet av snälle Kenneth, men inget jag vågade äta med min känsliga mage så tänkte att jag skulle göra en egen sen när jag kommer hem... trodde jag ja.
En halvtimme efter lunch gick jag hem, en timme senare låg jag och snarka på soffan. Så var väl nu ca en timme sen jag vakna. Missade helt enkelt fettisdagens semla, middagen för dagen och troligtvis sömnen i natt. Men nog lever jag för det!
Och det bästa med allt var att när jag vakna kom jag ihåg berget med disk som bara står och väntar på mig i köket.

Men har iaf hunnit med lite vettiga saker idag. Sökt lägenheter lite överallt och även jobb, ja jag ska byta. Trodde detta skulle vara det perfekta jobbet där man inte behöver röra sig och får prata hela dagarna, men det var inte så bra som det verkade. Jag är sjuuuukt rastlös och får som sagt huvudvärk av att sitta i telefonen. Lite synd att personalen är så kanon som den kan bli, bara därför vill jag stanna ^^

Och bara för att göra er uppmärksamma så kan jag meddela att Big bang theory är sjukt bra!

Krams på mitt dunkande huvud

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0