Det första intrycket är det enda som räknas

Jag tror jag har en stark inverkan/påverkan på folk ibland, dom kan helt enkelt inte glömma bort mig ;)

Har iaf vart väldigt hurtig idag och gått hela vägen till affärn (har väl inte rört mig i onödan den senaste tiden) och inskaffat lite nödproviant och kaffe(!) Så nu har jag avnjutit min första kopp från nya bryggarn. Vilken succé! Måset dock lära mig hur mycket kaffe det skall vara till mängden vatten, och måste även införskaffa en kaffeburk+mått. Men det får bli senare :)

Nu skall jag bara vara och må! Kanske njuta av det fina vädret en snärt till :)

Krams

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: Maria

På kaffekokaren hemma finns det nummer för hur mycket vatten man har i. Så jag brukar göra så att om jag har vatten upp till streck nr 3 har jag i tre skopor kaffe, osv. Men jag vet ju inte hur din kokare ser ut.:)

2011-03-06 @ 20:56:09
URL: http://melodyrain.blogg.se/
Postat av: Clara

Fin blogg! Kika in hos mig ;)

2011-03-06 @ 22:16:10
URL: http://clarathoresens.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0