Det är inte förns det är borta som vi inser hur mycket det betyder

Tror det är påväg åt rätt håll. Börjar känna mig bättre, en dag till hemma och jag borde vara återställd! :)

Hittade lite bilder på en valp jag hållit väldigt kärt om, saknar min lilla Kola! Men tror jag gjorde ett bra beslut att inte ta henne. Som min vardag och ekonomi är just nu så hade det inte funkat. Men hon kommer alltid att vara saknad. Så många dagar som jag steg upp mitt i natten för att du var nödig, så många nätter jag hållit om dig för du var liten och rädd, så många dagar som försökte uppfostra dig och som jag nästan var klar med. Du var en glad och sprallig liten krabat som höll igång min vardag!
Kanske lite senare i livet kan jag skaffa mig en "ny" Kola, när tiden finns och pengarna rullar in och inte ut från kontot ^^

Saknar dig lilla vän!

Krams på Kola


Det som har lättats från hjärtat
Postat av: ida

sötisen! :)

2011-03-31 @ 19:52:50
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0