Dag 5, Min dag

Min dag har helt enkelt vart åt h-vete. (kul att jag lyckas pricka in en av mina sämre dagar att skriva om^^) Iaf så har jag bestämt mig stenhårt för att byta jobb, så kan ja sammanfatta dagen.

Började med att studera den underbart soliga och varma dagen i väntan på bussen. Åkte min bussresa med ro och kom fram till jobbet... där allt föll. Nä jag vart mycket besviken!
Nog om det.

Kom hem och solen sken fortfarande, sommaren är nära! Och tappade helt bort att jag skulle laga mat så där vid sju kom jag på det och fantasin flödade inte. Och som vanligt har jag letat lägenhet och jobb sen jag kom hem, med ingen lycka. Men det löser sig och jag lever vidare!

Nu skall jag äta popcorn och äta upp mina sorger ;)
Det var min dag det!

Krams

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: denise

Ja men ändå, de är ju ett steg på vägen till ett nytt liv :) Jag ska då snart ha möte med chefen på hedlunda, på fredag nämligen och se om jag får jobb eller inte :P

2011-03-22 @ 21:41:27
URL: http://dmortsell.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0