Dag 4, Det här åt jag idag

Hum.. ja, vad åt jag idag..

Började dagen med att snabbt kasta i mig en yogurttallrik, upptäckte att bussen går på fem. Hade tänkt vara duktig och göra mig en gröttallrik, men icket!

Sedan blev det rester till lunch, mycket billigare än att köpa nått varje dag. Då bjöds det på mackaroner med köttförssås som innehöll lök, morötter och en massa olika kryddor. Till det hade jag smörkokt majs, mumma!

Middan blev inte så ambitiös, gjorde varma mackor med köttförssås och annat klegg ;P Ne, orken fanns inte idag, mest med tanke på att Mulle ville ha upp mig från fyra till sex imorse.. Men jag älskar honom ändå!

Krams

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0