Dag 3, Vad är kärlek

Hardcore and Sexy
Kärlek kan ha många betydelser. Det finns så många varianter av kärlek.

Jag har tex stor kärlek till min katt, han betyder väldigt mycket för mig. Utan honom skulle jag känna mig enormt ensam ^^ Sedan har jag en annan kärlek, den är till min familj. Det är personer som oftast ställer upp, är irriterande, jobbiga och vet precis vad som ska göra för att gå mig på nerverna, men jag gillar dom ändå! Dom har alltid funnits där och jag vet att dom aldrig menar något illa.
Även vänner betyder mycket, jag älskar att ha många vänner, men få riktigt nära vänner och det är dom som betyder, dom jag kan lita på.

Sedan har jag en helt annan kärlek, och det är kärleken till skor, väskor, kläder och allt annat sådant pjoller. Pengar i all ära ;) Att pengar kan köpa lycka tror jag på, men det är något som bara varar för stunden.

Men när jag hör ordet kärlek så tänker jag egentligen bara på en sak, den sanna kärleken. Kärlek är när man känner sig trygg, kan vara sig själv och man känner sig hemma. Kärlek är när man får dela sin vardag med någon som betyder, någon som känns som sin andra hälft. Någon man vill dela sitt liv med.

Krams

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0