Dag 2, Min önskelista

Listan kan bli lång, det är ju mycket man önskar sig ^^

Men mina främsta önskningar är:

- Hitta det perfekta jobbet
- Bygga mitt drömhus
- Få barn och bilda min egen familj
- Resa till lite olika ställen
- Bo i Norge en snärt

Det är väl vad jag kommer på just nu. Egentligen har jag inga speciella drömmar, det jag helst vill är att hitta ett jobb jag trivs med och bilda en familj. Som ni ser så har jag inte ragordna dom för jag vet inte vad jag vill först och så har jag vart lite realistisk ;) Kunde ju ha sett ut såhär också:

- Gifta mig med en snuskigt rik hunk
- Bo på ett palats i något tropiskt land
- Vara världskänd över min klädkollektion
- Äga en Hummer
osv..

Ja, det är väl lite väl långsökt, men vi ser väl!

Krams

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: B:

Alltså, riktigt goa listor! Creds ;) Perfekt med en fet hummer liksom, så man syns! :P

2011-03-20 @ 10:28:15
URL: http://bekhta.devote.se

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0