Big changes are the only ones

Det borde inte göra ont, men det gör det... varje sekund.
For på jobbet, tvingade mig igenom en förmiddag, gav upp och for hem. Det blir att vara hemma resten av veckan, vila upp mig rejält!
Blir att ha en hyresgäst imorgon till fredag, kvinna skall göra sig av med sina husdjur ;)

Och just nu har min käre man rivit ut en massa böcker ut på golvet, om det var med flit eller om det var jakt på en råtta vet jag inte. Men jag är helt säker på att det är jag som får städa upp efter honom... Men nu skall jag tycka synd om mig själv och ta det enda botumedel som finns, godis. Ja, det är lite synd om mig just nu ^^

Sedan insåg jag för nån dag sen att jag måste bort från face, de är där jag mår dåligt. Därför blir det mycket lite faceande för mig framöver. Jag orkar helt enkelt inte :)

Krams på en sorgsen tös

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0