Beslutsångest, kanske ångrar man ett beslut som kommer att förändra ens liv?

Jag är nog den kvinna med mest humörsvängningar som jag känner! Ryck upp dig för F*N kvinna!!! Släpp det, gå vidare, do your thing. What so ever, bara du tar tag i kragen och ger dig en regäl spark i arslet och möt världen med nya ögon! (Nej, jag är inte schizzo. Bara lite mentalt rubbad)

Nu känns det mycket bättre :) Skulle behöva en vän som sa det till mig varje dag, men det är så att det inte är någon som vet hur jag verkligen känner... sad, but true.



Nu skall denna självsäkra kvinna möta sitt öde och gå vidare!
Krams

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: Philliphelene

Nice site, Keep it up

2011-09-19 @ 11:17:25
URL: http://philliphelene.blogcheapster.com

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0