Att erkänna sina svagheter är att bättra på sina styrkor

A confession
Kände för att fara ut och gå en sväng, men jag törs helt enkelt inte. Sån är jag, en liten fegis som inte vågar gå ute när det är mörkt ^^ Det är en helt annan sak om jag hade vart i Arvids, men här i storstan gäller andra bullar.

Men det kanske vänder när jag väl har vant mig med stan och lärt mig vars alltind finns och vars man ska gå för att komma nånstans. Men det är inte så troligt, för i stan lurar våldtäktsmän i alla buskar, ja jag menar alla buskar! Hade tänkt i helgen fara ut på en upptäcksresa runt om i området(dagtid), men kom på att det skull ju bli en resa till Arvids. See ya there!!

Krams

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: Maria

Kommer du vara i Umeå ngt under vecka 16, runt påsk? Jag ska kanske dit, så det skulle vara kul att hälsa på dig.:) Dvs, om du vill ha besök.^^

2011-03-08 @ 20:58:37
URL: http://melodyrain.blogg.se/
Postat av: natalieeee

söt blogg :)

2011-03-08 @ 21:39:00
URL: http://natalieeee.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0