Har du bestämt dig, gör det!

Ibland undrar jag hur effektiv jag egentligen är. Skulle upp nio på morgonen, halv två gav jag mig själv en spark i arslet och steg upp... Blev ingen träning för jag orkade inte, duschade längre än vad miljökämparna tillåter, satt mig vid datorn och började sticka.
Men har även hunnit med att starta en tvättmaskin (med tvätt ofc) och rensa upp lite skit från rummet och bara allmänt sticka fingrarna av mig.
Nu blir det att hänga tvätt (som för övrigt var klart för nån timme sen), sticka lite till, hämta ett paket, måla naglarna och invänta sällskap :)

Det är bara på kvällarna jag är effektiv.

Krams

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: ida

jao, fast vi hade väll kunna göra nått som inte kostar pengar :)

2011-01-04 @ 19:01:05
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0