Vid oväntade situationer kommer det oväntade, mest impuls helt enkelt

Helt plötsligt, som taget ur skyn blev jag bilägare än en gång. Men inte till en Skoda dock ;)
Mitt i mitt bullbak av lussekatter blev det att tvärfara och kolla på den. Och den var ju ur tjusig! Var som inget att tala om så slog till direkt. Men jag rekomenderar starkt att inte baka samtidigt som du köper bil... Tillbaka hemma möts man av över jäst deg och stora lussekatter, dom tre ja hann göra :P Och genom att klockan börjar vara mycket så blev det att tvär kasta ihop resten av degen. Så hos oss bjuds det inte på små lussekatter ^^

Nu skall resten gräddas och jag skall duscha för att sedan kasta mig i säng och invänta sista jobbdagen innan jul :D
Får bli en bild sen på den nya pärlan i familjen, den måste bara få sig en putsning ^^

puss o krams

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: ida

vad haru skaffat dig för bil? :P

2011-12-26 @ 21:46:58
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0