En sen kväll dagen efter julafton

Julen har svävat förbi och den har vart riktigt skön, lugn förutom monstret(valpen) som härjat och jagat min lilleman. Har även vart så snäll att jag fått mig en popcornmaskin, ny matmester, plastfoliehållare(vad nu dom heter), pengar, godis, mitt besticksätt(som jag beställde för ca två-tre månader sen;)), en värmefilt(!) och lite annat smått å gott som jag inte kom på just nu :) Ja just ja, brorsan tanka bilen åt mig ;)

Men just nu sitter jag på samma gamla ställe som varje helg, men denna gång en söndag för att det är idag folket skall ut. Hemvändarfesten.
Hade ju själv tänkt mig ut, men man är så snäll och ställer upp för laget!.. eller så är det mest pengarna som lockar ^^

Förutom att jag är tröttast i sverige just nu så är jag sjukt rastlös och kokar korv till gubbarna. Hoppas alla har en mycket trevlig kväll ikväll och dansar massor för mig!

puss o krams

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0