Livet är för kort för att inte göra någonting, livet är för kort för att hinna allting

I once said I hold your paw no matter what, and I still do. Allways my best cute little friend, Mulle!

Det märks att det bara är när jag jobbar som jag får tid över att skriva här. Eller egentligen har jag haft tid i veckan genom att jag vart sjuk, men då har ingen ork funnits. Knappt funnits ork till att städa. Men var dock tvungen att städa i onsdags innan gubben kom hem så han int får ett astmaanfall av allt katthår, är relativt besvärligt att han skulle vara allergisk mot min lille man, och jag som hade nästan svurit en ed att nästa karl ska tåla min katt. Ja, det gick ju i stöpet ^^

Hade också tänkt surprice:a gubben med en sak i huset under veckan, men det gick int så bra nu när jag var sjuk. Hade även tänkt städa upp efter Robins underbara tapetsering i köket. Blev hur fint som helst! Så nu är det bara sovrummet som skall tapetseras om och ett vardagsrumsgolv som skall slipas innan vi flyttar in :D
Vore skönt om vi kunde flytta in redan i januari ist för februari, blir ju ändå av med lghen i slutet av januari om vi vill :)

Men iaf så sitter jag här med "min" telefon och svarar med jämna mellanrum. Man hinner gå igenom internet några ggr och inser att man inte gör så mycket med livet egentligen. Med andra ord hinner man fundera en hel del när man sitter i sin ensamhet, i tystnaden. Rätt skrämmande vad man kan komma fram till för slutsatser ibland. Så slår igång radion ist så nånting håller mig sällskap i denna otroligt lugna kväll i Arvidsjaur. Världen är inte vad den alltid har varit, detta samhälle är definitivt inte vad det har varit :)



puss o krams

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0