Tankar från en försvunnen tid

Läste just min gamla blogg. Fanns saker där som både gjorde mig glad och fundersam. En gång i tiden hade jag inga problem, en gång i tiden hade jag inget att bry mig om. Kom även ihåg att jag hade en annan blogg, min första blogg. Det var, vad jag minns, en mycket glad och rolig blogg. Jag hade mitt sätt att skriva på. Ångrar djupt att jag tog bort den, hade vart roligt att läsa den idag. Visst hade slutet spårat iväg en bit, men det är början jag saknar. Tiden då det absolut inte fanns några bekymmer. Och där hade jag ett helt annat sätt att skriva på.

Idag vet jag inte varför jag skriver, vad jag skriver, hur jag skriver. Men ska försöka hitta tillbaka till mina gamla skrivar rötter. Allt flöt på bättre då :)

Och nu efter att ha skrivit tre inlägg på en kväll inser jag att jag verkligen inte har något att skriva om. Men det blir så när vardagen bara handlar om jobb, städa, fixa och dona. Men alldeles snart dyker det upp bilder, bilder på huset, på julafton, på familj, vänner och det som händer. Ska försöka komma ihåg kameran när det skall vara med. Ska försöka ta mig tid att tänka över min vardag och summera det jag gör och se om jag gör nå vettigt. Hade kunna göra nå vettigt nu i väntan på att nån ska ringa, hade kunnat sticka klart mina vantar som ha legat i korgen pag allt annat ^^

Skulle vilja veta om nån vet om det finns nån speciell app för blogg.se i mobilen?

puss o krams på er som orkar läsa

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0