Pengar rullar ut som dom ska det går... sämre nu?

Blev en del grejer inköpta i Luleå också i helgen, dock var det en mycket dum ide att fara. Så nu ligger man här och hostar sig inte till sömns iaf. Har ingen röst och är döv på ett öra där det bara mest brusar och piper. Ja, det är väl bara att tycka synd om sig själv, för int är det någon annan som gör det! Mannen skrattar så fort man pratar, mor och far skrattar, alla skrattar. Bara cheferna som förstår en när man säger att man inte kan jobba ^^
Ne, det hadde ju inte vart så lyckat att sitta i en telefon en lördakväll utan röst och utan hörsel. Sedan kände jag att en dag utan jobb imorn blir en dag till att vila halsen, för det går bara inte att vara tyst där :P
Fast när är jag tyst egentligen?

Hade tänkt sussa mig till sömns till en film, men inser att jag av en dum anledning har tagit bort den från datorn den ja tänkt se och väntar nu tålmodigt att den skall bli klar igen så jag kan se den. Kan lika inte sova så.

Men tillbaka till Lule! Jag, en tant(min mor) och en höggravid Jenny tog oss igenom stan och storheden när kl var 19, tog oss ju dock iväg lite sent men hann ändå med det mesta. Dock hann vi inte in på Biltema, den affär jag verkligen ville till! Men men, får klara mig till nästa gång.
Iaf så blev det en del julklappar, mest till mig själv, kunde dock inte inhandla till min mor när hon gick vid min sida. Hade svårt att hitta på något till mina bröder och överöser min man med en massa grejer :)
Kanske skulle ha köpt grejer till han som jag kan ta nytta av?

Men nu skall jag försöka slå igen de två gröna så jag kanske blir frisk någon dag, helst snart, har int tid och råd att va sjuk nu!

puss o krams


Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0