Bara svammel

Om jag inte hade vart så trött och pissnödig så hade kvällen vart frid och fröjd! Det är inte jag som spenderar pengarna, det är inte jag som mår dåligt och spyr, det är inte jag som måste vänta på en taxi, det är inte jag som plumpsar i snön i stilettklackar påväg till krogen och det är inte jag som kommer att vara bakis imorn!

Dock är det jag som går miste att träffa alla hemvändare och mina nära och kära, men det kommer fler ggr :) Jag finns ju andra dagar om det är någon som vill träffa mig ^^ Vid nyktra dagar vill säga.



Det var längesen jag hade en dag, en vecka, en helg då jag inte är inplanerad i något. Och mitt i allt vart jag sjuk. Imorgon blir det en stor middag med familjen och kusinerna inkl respektive. Kommer bli trevligt med tanke på att jag inte har träffat dessa kusiner på ett bra tag! Men pga dessa plötsliga planer så var min tvättid tvungen att flyttas, igen. Högen växer och det vill inte säga sakta och lite. En Ikeasäck och tvättkorg full nu.. men planerar man inte rätt får man skylla sig själv :P

Nu skriver jag bara för att ha något att göra så blir inte intressantare än så här!
puss o krams

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0