Ännu en lördag jag sitter här och har tid

Har vart en underbar dag, iaf för mig, mindre roligt för min lille plånbok som blev ännu mindre efter dagens event ^^
Blev en dag på Ikea i happis där det blev mer än tänkt. Kom hem med två Ikeakassar + två sängbord och två korghyllor. Sedan gick vi damer lös på Rusta där jag fynda ovanligt mycket! Blev tapeter till köket/hallen, målarfärg, överkast mm. Sen en sväng in på ÖB där vi även kom ut med lite fler grejer. Kan sammanfatta att bilen blev fullastad med både grejer och tre glada damer! Satt och myste med allt från växter till lampor, från tapeter till finsksprit. Mycket mysigt!


Så här kan det seut ibland!

Efter denna lyckade dag kommer man hem, dumpar alla grejer, tar sig nå mat, far till mor och fader och nu sitter man här i en telefon för att tjäna peninga. Det är alltid roligt när nån kastar nya saker i ansiktet på en och själv fattar man noll, bättre är det när ingen heller förstår sig på det man gör. Så nu sitter jag här med en annan HTC än min famn, mitt egna headset för att svara när svammel folk ringer. Ja, det är ingen ordning :P

Puss o krams på ni party människor

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0