Jag är en race:erförare som kör sitt eget race

Första dagen på jobbet efter två veckors ledigt, en veckas sjuka och en massa kryp i benen. Jag har faktiskt, för en gångs skull, hittat något som jag trivs med! Och det bästa av allt är att jag typ fått en halvtidstjänst nu i höst iaf :) Sen får tiden räkna ut vad som händer sen.

Just för tillfället så tror jag att gud gråter, den har stått spö i backen mestadels hela dagen. Härlig temperatur att jobba i, men kunde dock ha skippat regnet. Fick mig ju också en mjuk start efter två veckor av ledighet och sjuka. Kom dit och satt i 40min utan att göra så mycket, sen så kom det inte så mycket andra leveransen och slutade redan halv tre :)


Ikväll ska jag mest bara vila upp mig, diska undan en kartong med köksgrejer som är kvar, dammsuga och bädda rent. De är så jag vilar ;)
Och förövrigt känns det som om fönstren ska komma in flygandes vilken sekund som helst. Ja, ett hus byggt på cirkus 50-talet och aldrig blivit renoverat är inte så stabilt efter åren..

puss o krams

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: elisabeth

Gillas att du fått jobb!och kanske känner dig lite mer kry, synd bara att du blev sjuk under semestern, Kramizar :))

2011-08-08 @ 23:56:28

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0