Ångest är en mycket stark och eländig känsla

När man är sjuk och tycker synd om sig själv så gör det ju inget att det dyker upp ett paket med posten som jag helt och hållet hade glömt var på väg :D Sedan fick jag ett underbart sms i morse om att mina glasögon är klara nu! Men de kunde ju ha kommit igår så jag hade kunnat fara dit idag och hämta dem, men får väl bli nästa vecka om jag har tid, annars blir det om två veckor... Vill ju ha dom nu!
Men nu har ja ångest om ja var nöjd eller inte. Kändes som om ja bara skynda mig på för att jag hatar att välja glasögon, det är ju inte precis något man byter varje år.

Hade tänkt lägga ut bilder på dom, men då fanns dom int kvar på hemsidan så får väntas tills dom är hemma och betalda.. :P

puss o krams

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: Denise

Ojdå :D

Måst ju vis upp han! Och härligt värre för din del, om man bara hade sån tur! ;P

Ja du är då aldrig ensam!

2011-08-05 @ 19:10:58
URL: http://dmortsell.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0