Tredje gången gilt. Ska man egentligen ge något tre chanser?

Tredje gången på en vecka som jag lämnar in bilen! Börjar bli kraftigt less, mest för att dom är nästintill inkompetenta som inte kan hitta något fel på den. Jag vet ju vad felet är för guds skull och inte uttalar jag mig för att vara någon mekaniker.
Ajja, ryker den imorn med så vägrar jag röra bilen och tar cykeln ist (aka reservbilen).

Är ruskigt sugen på att baka, men känner att jag inte hinner ikväll. Måste till morsfarsan så jag kan tigga lite kött till köttsoppan och lite annan mat ;) Tur man har sånna som har lite mat man kan ta så man slipper handla själv! ^^

puss o krams

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0