Går emot det som anses normalt

I min stilla ensamhet hörs ett högt dunkande ljud, massa mansrop och sång. Ja, det vankas fest i grannskapet och jag sitter här i min ensamhet och tycker synd om mig själv... men det lider ingen nöd på mig iaf, jag har godis, chips, popcorn, film och mycket, mycket mer ^^
Kan vara relativt härligt att vara sjuk ibland ;) Dock ger det mig en aning panik att det är lördag idag och jag måste vara frisk innan måndag! Kan ju inte jobba när jag blir anfådd av att bara gå i lghen :O Men jag hoppas denna hemma helg (utan att göra några sysslor) ska få mig att bli frisk :)
Så tar mig en kopp te med citron till en början!

Dock blir man lite orolig när man hör polis/ambulans/brandbil mestadels hela tiden och kyrkklockorna slår hela helgen...?



Har även kommit på vad jag ska skaffa nästa gång ja skaffar ett husdjur, en gorilla!

Lilla Enzo som jag såg för 5 år sen, han rörde mitt hjärta en aning :)

puss o krams

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0