Alla är vi en kändis för någon annan

Fick frågan idag varför jag inte var och såg när Foppa m.fl spelade fotboll på IP. Ja, för att jag är sjuk och orkar inte se några gamla gubbar sparka boll när jag inte bryr mig speciellt mycket om sport eller kändisar ^^
Jag har aldrig förstått de där med att avguda en kändis, leva efter en kändis, måsta se en kändis uppträda eller något annat liknande. Visst kan de vara kul att se någon sångare/sångerska spela sina låtar, men ja kan lika gärna lyssna på dem hemma. Då blir det inget strul med hur de låter live, om micken inte fungerar osv osv ;)

Så ist hämtade jag hem en kartong med grejer, nå skolådor och lite annat smått och gott från mor och far! Snart är det tomt hos gammföräldrarna och överfullt i lghen... Men ack så roligt det är med grejer!
Men har nu bestämt mig för att lugna ner mig med handlandet. Måste spara ihop några slantar så jag kan köpa mig en datorn (när denna håller på att ha sagt sitt), ha råd att betala min del av hyran och möjligtvis spara till en resa som kommer att kosta mig skjortan! Men det kommer att vara värt det är jag helt säker på :) (men det är nog minst 1,5 år bort)

Men som Elgiganten säger, tillbaka till verkligheten.
puss o krams

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: Sofia

SV: Tack för din fina kommentar. Jag hoppas på att med mina ord, med mina historia, kunna hjälpa andra. Därför skriver jag, och det känns bra :)

2011-08-04 @ 00:13:48
URL: http://ninasofiaeklund.blogg.se/
Postat av: frida

http://lagerhaus.se/system/modules/com.gridnine.opencms.catalogue/getbin.jsp?attr=productImage&width=240&height=240&itemId=b71a9e6c-5457-407a-b892-61462c1e6a87



man kan ju köpa andra krukor

2011-08-04 @ 19:58:46

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0