Vi ställer frågor för att få svar

Har jag blivit gammal då jag inte längre finner något nöje med att se Simpson, Family Guy eller några sånna serier, utan hellre väljer att se nyheterna?


Har jag blivit gammal då kroppen hindrar mig från vissa saker för att ryggen säger upp sig? Är jag gammal då jag överväger saker beroende på hur farligt det egentligen är fast risken att nått ska hända är liten?

Eller så är det bara allmänt så att jag börjat bli vuxen, tråkig och lat ^^

Har dock börjat vela börja träna.. är det bara för att jag är sjuk?

♥Krams

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: denise

Exactly!! Tack och säger detsamma I'm right here :)

2011-04-04 @ 23:36:20
URL: http://dmortsell.blogg.se/
Postat av: denise

Har haft väldiga problem med pappa och ska dit ihelgen och kanske ta mig mid efter alla dessa år att ställa han mot väggen. Hoppas de går vägen! :)

2011-04-04 @ 23:55:52
URL: http://dmortsell.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0