Vi gör förändringar för att förändra saker, vi ändrar inte på vissa saker för att vi helt enkelt ska kunna behålla det gamla

Någonting som jag tycker om att göra så är det att spendera pengar, pengar som jag inte har för det mesta. Kommer säkerligen så småningom hamna i lyxfällan. Var och handlade på Coop idag, skulle bara inhandla lite småsaker, och när jag handlat färdigt insåg jag att det enda som fanns i korgen var godis och bröd. Inte är det så att jag ska börja med nån diet iaf!

Något annat som slog mig med tanke på diet är att detta år är alla träningsnördarsår. Vars man än tittar så springer det förbi nån jobbare eller promenerare, folk som just vart på IKSU eller på nått annat gym. Det enda det pratas om är träning hit och träning dit.
Den slutsats vi kan dra är att jag inte faller för grupptryck! Det är väl bra?

Men till nått helt annat. Jag har ju alltid sagt att det som gör mig illa eller är dåligt i mitt liv det tar jag bort och jag fundera starkt på att ta bort en del saker, eller i det här fallet personer, ur mitt liv. Det enda som dessa har försakat är problem och ännu mer problem.
Men ska inte göra något förhastat, men det är en tidsfråga innan botten är nådd.

Krams

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0