Hopp är något vi aldrig får tappa helt enkelt

Många otroliga saker har hänt idag. Började med att jag fick sova nästan fram till klockan sex och fick en tid hos en läkare. Men det som först chockade mig var att helt plötsligt började jag blöda näsblod! Det har jag inte gjort på jag vet int hur många år, men det som har vart det mest otroliga på hela dagen var att jag på helt egna ben, på helt egen hand, utan någon som helst hjälp hittade till sjukan utan problem! Ja, det är makalöst.

Iaf så hitta dom ingen speciell sjukdom, inte vad dom kan se. Läkarn trodde det var ett vanligt virus som går runt just nu, men ska till Arvids sjuka (fick tydligen inte göra en massa tester här genom att jag inte är skriven här än?) och ta en massa tester hade jag tänkt, hoppas på att dom skickar mig nån annanstans så jag får kolla igenom min mage också och göra nå allergitester... Alternativt att dom skickar mig genom en skanner.

Var även tvungen att gå förbi jobbet med läkarintyget och där möttes jag av två vuxna kvinnor som höll på att fnittra ihjäl sig. Stod där och stirrade på dom en stund innan dom kunde börja konversera igen.
Läkarintyget handlade iaf om att jag måste vila min hals resten av veckan, alltså inte prata. Hur jag ska lyckas med det vet jag inte än. Får lösa det senare ^^

Krams på hoppet som kanske finns

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0