När man inte trivs i situationen så återvänder man till den situation man trivs i

Ne, jag har alltid mer att lätta från hjärtat!

Tänkte på en sak, jag orkar aldrig läsa bloggar som skriver långt, men det gick upp ett ljus för mig att jag brukar dala iväg i mitt skrivande ibland. Så det kanske är fler som jag som inte orkar läsa när texten är alldeles för lång? Men å andra sidan så skriver jag för min egen skull, inte för hur andra vill ha det. Detta är mer ett sätt för mig att komma ihåg vad som händer mig i vardagen genom att mitt minne inte brukar hänga med mina svängar som jag gör ibland ^^

Kan ju även snabbt nämna att den senaste veckan (alltså förra) spenderade jag i underbara Jutis! Det är en plats där man bara mår och får ta igen lite tid med släkt och vänner. Men det var inte samma i år som det brukar vara. Det var mindre folk, mindre hundar.. Och det var framförallt så fanns där ingen snö!
Så det blev ingen direkt tripp till fjällen, utan till närmsta sjön. Men jag är lika gla ändå, för hade en underbar vecka som gärna hade fått vara längre! Mycket sol, mycket skratt och mot slutet av veckan badning i badtunnan för oss damer. Bara älskar underbara Jutis!


Men jag började ju veckan med att vara till läkarn som konstaterade att jag har en infektion/inflammation på stämbanden och måste därmed byta jobb om jag vill behålla min röst, måste även hitta en logoped för att kunna behålla den eller för att den ska åter gå till någorlunda normalt tillstånd.
Så pga det så ser det ut som om jag hamnar i Arvids igen efter 2,5 underbara månader i Umeå. Ja, här har jag trivts som fisken i vattnet och träffat underbara människor. Men som det känns nu så kommer det inte vara sista gången dom ser mig! Nån dag ska ja ta mig tillbaka (dock hitta ett bättre jobb) och röja runt igen. Kommer att sakna sötingarna på Chef!! Men vi kommer att ses igen, kommer och hälsar på så småningom :)

Krams på Jutis

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0