Sanningen är hård ibland, men ytterst nödvändig

Glömde ju att berätta hur ägaren till salongen betedde sig. Det var ju så att jag var som en "provdocka" genom att det var en visningsklippning inför en arbetsintrevju, och med det så skulle ju ägaren också kolla klippningen så att det blev okej. Och det var nu jag riktigt kände mig som en provdocka. Han slet och slängde med mitt hår, ruffsade och kramade. Borstade och ruffsade lite till.
Jag hade ont i huvet med andra ord. Men nog kunde han sin sak. Det bästa med hela upplevelsen var att han tyckte mitt hår var en katastrof och första frågan var om jag blekt det och färgat det igen. Kan vara möjligt? Jag har ingen aning, men tuktar mitt hår gör jag ^^

Är det nått jag kan så är det att förstöra mitt hår. Det färgas, det klipps, det plattas, det lockas, det rent utav bränns och produkter till miljoner.
Ja, mitt hår får prova på det mesta... stackars små strån.

Krams på mitt hår

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: mysan

hejsan allt väl? :)



Har du lust å fråga nåt i min bloggsvar? du en tbx elr om du är så söt att du bara vill skriva i min så blir jag super glad! :D

kram



ps du har en jättefin blogg :)

2011-04-07 @ 12:16:08
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0