När man inte vet tar man reda på det

En mycket mättande kaka bjöds det på ikväll hos pojkarna bus, tror det överkonsumerades socker i den, men det funkade. Om man tog en liten mängd av kakan ;) Börja fundera över vad det riktigt är för fel på min mage, pallade inte intaget av kakan helt enkelt, har rätt så ont i den nu.
Men vad gör man inte för fika ibland!

Blir nog inget jobb imorn, rösten brister om vart annat och halsen brinner. Ne, hemma och mysa och sova ut lite. (som jag bara gjort i två veckor nu!) Börjar bli kraftigt less att vara sjuk!! Men får leva med det och hoppas att nån nångång hittar felet på mig.

Krams, natti natt

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: ida

råkade först svara i min egen blogg ^^ hahah



det låter spännande och som en bra idé! hur lång är utbildningen? :)



jo jag tror jag ska vara hemma har då inga planer på att åka bort än så länge :) kmr du till arvids? :)

2011-04-12 @ 13:24:36
URL: http://atasteofwinter.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0