Nån gång ger vi helt enkelt upp

Jag gillar det inte, och jag menar gillar det inte. När det går så långt att jag överväger att gå till sjukan är det allvarlig, har alltid sagt antingen så dör jag eller så gör jag det inte, men nu orkar jag inte längre! Halsen är helvetet själv, magen är inte helt hundra och jag mår allmänt piss. Trodde jag börjat må bättre, men i morse var allt tillbaka...
Är det normalt när det känns som om det brinner i magen?
Har iaf tänkt fråga om dom kan skanna igenom hela kroppen och berätta alla fel jag har och faktiskt göra ett allergitest mot katten bara för att tysta min mor (det är inte kattens fel!) ^^

Får se om det blir en IKEA tripp för mig imorn, har ju lovat att följa och det kan väl ändå inte bli sämre än vad det är just nu(?) så varför inte vara social!

Krams på min underbara kropp som håller sig frisk.
(har allvarligt börja överväga om jag ska måsta börja röra på mig, alltså motionera(!) och kanske börja äta sunt.. då är det allvarligt)

Det som har lättats från hjärtat

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0