Man ska inte ropa hej i förskott

Ligger här under täcket framför tvn och helt enkelt spelar död. Det är iofs bättre än vad det var igår kvälls, men det är heller inte bra. Skulle prata med de enda levande ting som jag har här i lgh, min katt, men rösten fanns helt klart inte där. Halsen har gett upp och lungorna gör ont efter allt hostande, är trött och tycker allmänt synd om mig själv.
Blir ett besök på sjukan imorn oavsett hur jag mår, dock undrar jag om det kommer att gå att fara på jobbet? Vi får helt enkelt vänta till imorn och se. Har verkligen inte råd med detta!

Det har vart mycket snack om jag och mina sjukdomar och fel. Men är det de enda som händer i min vardag så har jag inte så mycket mer att säga. Har iaf haft en trevlig helg trots att jag är sjuk. Fredan var jag ju levande och hade de mysigt, men jag skulle nog inte ropat hej i förskott. Lördan for ja ut på en fika med Frideloo och efter det var jag död. Ne, jag pallar inte livet just nu helt enkelt, funderade om man skulle ha lagt in sig på sluten vård och bara vart där ett tag. Eller?

Krams

Det som har lättats från hjärtat
Postat av: denise

Det år vår-sjukan. Du kommer må så mycke bättre då all slask farit bort och sommar, sol och gräs kommer fram. Allt kommer ordna sig :)

2011-04-03 @ 16:03:08
URL: http://dmortsell.blogg.se/
Postat av: denise

Är det mest förkylning du haft nu i ett års tid fram och tillbaka? :) jag ha haft de ända sen jag komme hem från malta, jag tror jag fått mig nåt virus därifrån eller nånting vart fel. Inte blivit helt frisk från förkylningen sen dess! Ganska jobbigt! :)

2011-04-03 @ 17:44:21
URL: http://dmortsell.blogg.se/

Skriv vad du har på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0